петак, 3. децембар 2010.

СЛОБОДА ИЗБОРА

Sloboda izbora pripada i meni podjednako kao i vama. Zato me ne terajte da siђem u sebe lajem, reжim i maшem repom. To шto ste duшu istjеzavali mnogim znawima ne daje vam pravo da mi gasite duha. Duh je moja norma, ej vi telesni  i vi душевни, ne uskraћujte mi slobodu izbora nametawem niжih normi. Meni je sve dozvoqeno ali mi nije sve na korist. Meni je dozvoqeno da kao i vi zidam u vremenu kule moћi na staklenom temequ ali u tome vidim kratku korist, jer trenutno podredih veчnom. Nemam da bih bio jer stiчuћi silazim odavde gde sam blizu Onog koji mi ispeчati srce svojim zakonom. Zato me ne primoravajte da stiчem, pustite me da kroz ovaj жivot proђем тих и неопажен.
Svet papirnatih novчanica stvara svoje veliчine izokretawem prirodnog redosleda uspostavqa dominaciju tela nad duhom, laжi nad istinom, gluposti nad pameћu. Wegova moћ pokreћe usmeravawem tokova kapitala,na wegovom putu ruшe se moralna naчela, zdrav razum ostaje zateчen pred wegovim hipnotiчkim uticajem na velike skupine uskomeшanih telesa. Izrazito супротan istini nameћe nove obrasce poжeqnog i nepoжeqnog, stavqa svoje скутоноше na чelo slepe ustumarale gomile, razbija navike, kovitla zbuwene, vaqa ih po najniжim stupwevima qudskog projavqivawa. Svetska misao verna sluшkiwa moћnika kuje prevare, iscrtava zavereniчke planove, пројектује нове светове, izdaje nalog psima tragaчima da gone retke projave duha. Grcaju oznojena tela pod bremenom mudrosti sveta. Svetski mudrac usiqeno jaшe na dvonogom magarcu. Ne quti se чoveчe шto ti izvlaчim uшшapuћe znalac sveta na magareћe uvo. Vidim ne vidim, smem ne smem u cik cak vode putеви u nepostojeћe. San liчi na savrшen жivot nije ni чudo шto se spavaч otima buђewu. O tome ne smem da mislim, ovo ne smem da vidim ,pusti me da sawam. Klonite se klonovi natpis preko celih leђa radnika obezbeђewa. I oni se klone, klawaju i sklawaju, slepi qudi pred slepom silom. Klonirani idu u klowu, s tugom na licu posmatraju kako se kroz ve-ce шoqu ispira sadrжaj wihovog жиvota. U polumraku sobe takmiчe se sa televizijskim aparatom u razmeni energetskog zraчewa. Uz pripomoћ, silikonima nadomeшtenih erotskih proteza ugraћenih u odreђene delove tela жenskih odaшiqaчa, sve svoje grчeve strahove i neuspehe preraђuju u strasnu seksualnu energiju toliko potentnu i moћnu da moжe da pokreћe svet.

Нема коментара:

Постави коментар