петак, 18. март 2011.

У име Исуса Христа

Не мучи ми душу грешниче, под силну руку Божију смерно се понизи и смањуј се до нестанка.
Нестани као дим, истопи се као восак на домаку огња, ти што ми огњеним страстима живот у рат окрећеш. Тебе одбацујем, грешниче, мучитељу моје душе, и мирим се с Богом. Грешне мисли, грешниче удаљи, којима похотни рат против душе ми водиш. Ти се дичиш оним чега се стидим, нећу ти дати ни срце, ни душу ни ум, не искушавај Господа Бога свога. Из себе те прогоним, од задаха твог срце чистим, за љубав изнад времена и простора. Блудниче, одступи, мојих се не дотичи мисли, у Царство Небеско блудник ући неће, а мене Господ зове. У вечном муку клеветниче умукни песмом Анђела загнан. Крадљивче осмеха чедних у вечну те тамницу изгнах именом светлости света, Господом Исусом Христом. На колена гордељивче, снизи се хвалисавче док Господа узвисујем химнама и песмама својим. Прени се, пробуди лењивче, мравима ме остави док су дани сунчани, дуги, да летину сабирам мирно. Безнадежниче, са отровном сумњом одступи, под својим те не желим кровом под којим царује вера.
Хвалићу Господа, јер је добар, јер је до века милост његова !

Нема коментара:

Постави коментар