уторак, 4. септембар 2012.

ИЗДАДЕ МЕ ЈУДО



Моје Царство није од овога света Јудо. Ти си помислио да сам дошао да вам донесем круну.

Нема те круне, Јудо, коју грешни човек не би оборио, и нема те главе на земљи која би круну несебично, праведно и безгрешно носила.

Зато сам дошао да вам донесем лек од смрти која у вама сања круну.

Смрт у вама издиже вас изнад онога кога умањујући убијате.

Смрт у вама ствара мрзост према другом над којим би да владате Јудо.

Дошао сам да вас излечим од мрзости и научим братској љубави, да не газите више један другом по главама.

Сви сте ви браћа и Царски синови али један другом слуге из љубави а не Цареви из мрзости.

Док сам вам прао ноге ти си омагљеним умом сањао о круни и пролазној слави земаљској из руке кушача.

И тим својим умом, омагљеним земљом, издаде ме Јудо.

Нема коментара:

Постави коментар