петак, 11. март 2011.

ИЗ МУКЕ НАУКА



Мучише ме мучки, подмукло у муку
Мучише у сласт завезаних руку
Мучише ме жељом потребом и моћи
Мучише за јутра поднева и ноћи.

На муци одрастох муком се прекалих
Мучаљивим путем педесет превалих
Мучитеља војске ни броја им нема
Мучење им моје њина анатема.

Мучење ме изнад мучитеља диже
У мукама грешан Богу ступа ближе
У муци се родих у муци умрећу
Муку своју љубим уживања нећу.

Мучише телесни и они без тела
Мучише студени а и лета врела
Мучише ме болест и здравље још више
Мучише ал муком још ме не срушише

Мучише под сунцем и испод месеца
Мучише ме врази и вражија деца
Мучише ме дани и године дуге
Мучише ме газде и газдинске слуге

Мучише ме слепци мучише глуваћи
Мучише пролазни и они стајаћи
Мучише ме ледни затворени гробом
Мучише ме тела надахнута злобом.


Мучише ме плански мучише без ума
Мучише у кући и ширином друма
Мучитеље волим још мало ко муку
Мучење им праштам и примам науку.

Нема коментара:

Постави коментар